از ساعت متنفرم
عکس عاشقانه ، تک بیتی ، دو بیتی ، جمله های ناب عاشقانه
عکس عاشقانه ، تک بیتی ، دو بیتی ، جمله های ناب عاشقانه

 





مهیار رحیمی



 

 

گفتی دوستت دارم و من به خیابان رفتم!

فضای اتاق برای پرواز کافی نبود





مهیار رحیمی



 

 


روحم میخواهد برود یک گوشه بنشیند 

 

پشتش را بکند به دنیا پاهایش را بغل کند

 

 و بلند بلند بگوید: من دیگر بازی نمیکنم.





مهیار رحیمی



 

 


هرگاه صدای جدیدی سلام می کند تپش قلب می گیرم

 

 من دیگر کشش خدا حافظی ندارم

مرا ببخش که جواب سلامت را نمی دهم





مهیار رحیمی



 

 


خانه به دوش فنا در شب طوفانیم

 

 داغ کدامین گناه خورده به پیشانیم ؟

 

 همسفر بادها رفته ام از یادها

 

 فاصله ای نیست تا لحظه ویرانییم.





مهیار رحیمی



 

 


شب که میشود نبودن هایت را زیر بالش میگذارم

 

 و شجاعت خود را زیر سوال...

 

دوام میاورم تا فردا؟؟؟





مهیار رحیمی



 

 


از ساعت متنفرم

این اختراع غریب بشر که مدام ،

جای خالی حضورت را به رخ دلتنگی یادم می کشد.





مهیار رحیمی



 

 


دلتنگى”

حس نبودن کسی است که تمام وجودت یکباره

تمنای بودنش رامیکند





مهیار رحیمی



 

 


دلتنگی

عین آتش زیر خاکستر است

گاهی فکر میکنی تمام شده

اما یک دفعه

همه ات را آتش میزند .





مهیار رحیمی



 

 



منم دلتنگ رویت

دلم آید به سویت

چه کردی با دل من

 که کرده آرزویت .





مهیار رحیمی



 

 


فـرهنـگ لـغـتهــا

نـیـاز بـه ویــرایــش دارند

بـرای مـعنی دلـتـنـگی

احتیـاج بــه ایــنهــمـه کـلمه نــیـســت,

دلتنـگی یــعنـــی

تـــو . . .





مهیار رحیمی



 

 



چه سخت است دلتنگ قاصدک بودن

در جاده ای که در آن هيچ بادی نمی وزد..





مهیار رحیمی



 

 


اشک من جاری شد...

جای تو خالی بود

جـــــــــای تـــــــــو ...

عکس تو درطاقچه ی کوچک قلبم خندید

شعر دلتنگی من سخت گریست





مهیار رحیمی



 

 


بیقرار تو ام و در دل تنگم گله هاست ،

 

 آه ! بی تاب شدن عادت کم حوصله هاست





مهیار رحیمی



 

 


دل تنگم و جز روی خوشت در نظرم نيست

 

در گيتی و افلاك به جز تو قمرم نيست

 

با عشق تو شب را به سحر گاه رسانم

 

بی لذت ديدار تو شب را سحرم نيست





مهیار رحیمی



 

 



تو که رفتی دلم برایت تنگ شد

حال که آمده ای در دلم جا نمیشوی





مهیار رحیمی



 

 


دل است دیگر

 

یا شور می‌زند

 

یا تنگ می‌شود

 

یا می‌شکند

 

آخر هم مهر سنگ بودن

 

...می‌خورد روی پیشانی‌اش





مهیار رحیمی



 

 


واژه هایم رنگ باران دارد وقتی از تو مینوسم

قلبم خیس دلتنگی است وچشمانم طوفانی





مهیار رحیمی



 

 


اشکهایم که سرازیر میشوند

دیری نمی پایدکه قندیل می بندد

عجیب سرد است هوای نبودنت





مهیار رحیمی



 

 


دیگـر فرصتی بـرای پیامک دادن نیست

دست واژه ها را می گیرم

و به دیدنت می آیـــم

دلتنگیت در هیچ پیامی نمیگنجد





مهیار رحیمی



 

 



امروز

انگار کسی آمد

و هوای دلتنگی ات را

هی در آسمان اتاقم پاشید

و تو نبودی





مهیار رحیمی



 

 



دقایقی در زندگی هستندکه دلت برای کسی آنقدر تنگ میشود

 

 که میخواهی اورا از رؤیاهایت بیرون بکشی و در دنیای واقعی بغلش

کنی.

 





مهیار رحیمی



 

 


دلم برايت تنگ شده

 

مي خواهم آنقدر اشک بريزم

 

تا غبار فاصله از قلبم تميـــز شود .

 

ولي مي ترسم ...

 

" پاوه" ، " ونيــــز" شود





مهیار رحیمی



 

 



به گمانم یادت پنجره ی احساسم را میکوبد

چرا که در دلم هوای دلتنگی به پاست





مهیار رحیمی



 

 


 کاش دهخدا می دانست

 دلتنگی

 اشک

 فاصله

 بی وفایی

 تعریفش فقط دو حرف است "تـــو"





مهیار رحیمی



 

 



دلتنگم اما

 

تو را طلب نمیکنم...


نه اینکه بی نیازم ... صبورم.. "

 





مهیار رحیمی



 

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




تاریخ: برچسب:,
ارسال توسط مهیار

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت: